Oykusareninannesi 3,5 aylık bebeğim diş çıkarıyo kızlar huysuzluğu,huzursuzluğu,sürekli ağlaması var.önerilerinizi yazar mısınız?☺️(Doktor dencol jel verdi günde 2 kere)
Heyecandorukta Oykusareninannesi benimki de 3.5 aylik damaklari kabardi bembeyaz oldu. Herkes daha erken diyor ama resmen diş geliyor ben de 3 aylik dis cikarmisim. Sizin nasil gorunuyor damaklari beyaz kabariklik var mi? Uykusuzluk yapti mi? Ben dis kasiyici veriyorum bazen elimi yikadiktan sonra parmagimla dis etlerini ovuyorum cok hosuna gidiyor. Ek gida olmadigi icin diger cozumleri uygulayamiyorum.
Oykusareninannesi Heyecandorukta Heyecandorukta alt damakta 2 tane beyazlık görünüyor bizim doktor diş dedi taze soğan verebilirsiniz eline dedi ama ek gıda olmadığı için bende vermek istemedim.bu gece biraz uykusuzluk yaptı sık uyandı sabah da ağlayarak kalktı.sizde durum nasıl?☺️
Oykusareninannesi Heyecandorukta bende diş kaşıyıcı veriyorum ama daha nesneleri tam tutamadığı için kontrol edemiyor elinde ben destek oluyorum biraz oyalanıyoruz öyle ☺️