Minisinannesiii kesinlikle emzik tutturman lazım benim bebeğimde tutmuyordu parmağını emdir ilk önce hemen arkasından emziği ver bunu üst üste tekrarla sonra alışacak çünkü emzik tutmazsa sende böyle ruhen ve bedenen yorulacaksın emzik tutturmaya yoğunlaş , eğer uyumuyorsa kendi yatağına koy yanına uzan ama uyuma onu öperek nefesini hissetmesini sağlayarak elini göbeğine koyarak dalmasını dene , orda dalarsa yanından kalk biraz odanın dışında bekle baktın uyudu bi saat öyle uyusun sonra beşiğine al ama mutlaka emziği olsun yoksa dalmaz uykuya bide sallama sallarsan daha zor olur , gündüz uyuduğunda yataktan alma uyuması gereken saate kadar onu geri yatırmaya çalış öyle öyle kalkmıyacağını öğrenecek ve uyuyacaktır. ben hep öyle yapıyorum 40 dk uyuyor uyanıyor sonra almıyorum yanında duruyorum yada yanına uzanıyorum geri uyuyor 2 saat daha uyuyor öyle .