Egehaninannesi Zeyzeeyyyd doktoruma danıştım kullanabilirsin bir problem olmaz demişti bende kanguru arayışındayım 🤗
dogacan Zeyzeeyyy ergonomik kanguru aldım yenidoğan yastığıı var 2 aylık kızım içinde uyuyor gayet rahat