Olric11 düzenli gittiğimiz doktorumuz bize formaliteden bir liste verdi ama zaten eşim de ben de sağlıkçıyız hem ona güvenerek hem de zaten internette bir çok bilgi var siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz ona göre devam edin dedi, bebeğimi zorlamayacak şekilde bağırsak gelişimini gözlemleyerek( sıkı kaka takipçisiyim 😬 ) herşeyi tattırdım 1 yaşımıza geliyoruz şuana kadar vermediğim çok az şey kaldı, onlar da patlıcan, kivi ve kabuklu kuruyemişler çok şükür bir alerjimiz de gelişmedi, zaten bir çok bilgi var internette örnek bebek menüleri filan da onlara bakarak ilerleyin derim