Kızlar bebeğim ateşli öğlende şurup verdim şimdi fitil vermeye çalıştım veremedim eridi biraz bende makatını zorlamak istemedim bide eriyince zararliymis galiba birazdan tekrar versem şurup yada fitil olur mu ya dokunur mu altı üstü bı fitil biliyorum ama yapamıyorum