Sinemvardar112 bebeğim 1 buçuk yaşında uyku düzeni bozuldu yemek yemesi azaldı güzel yemek yiyen bebek artık yemek istemiyor sadece kaşık manalarda yiyor delircem ağlıyorum artık sinirden ve prematüre doğdu 1650 gram 35 haftalık doğdu
nurus91 Sinemvardar112 17 aylık bebeğim uykuyu seven saatlerce uyuyan bebe gitti uykulara direnen 20-30 dakika uyuyan bebe geldi. İştah desen zaten hiç yoktu. Yarı aç yaşıyoruz
Sinemvardar112 nurus91 ya o kadar morali bozuluyorki insan sevdiği şeyleri vermeyin sakın öyle yemediği zaman falann dyor doktor ama yemesede ağlıyo boş boş sinirleniyom
TgbasultAn nurus91 bunu bi dönem olarak düşünün gecicek insaallah. Bi ara bizde erken kalktık 5 10 gün sonra düzeldi
Sinemvardar112 TgbasultAn ay Allahım inşallah geçiyor gibi hafifledi biraz gece uykusu konusunda bir problemimiz yoktu hiç olmadı Allaha şükürde iştahsızlık hatsafadaydı yarı aç yaşıyorduk ama sanki oda geçiyor gibi 🤲