Glitter bizde gecen cuma olduk 4. Ay aşısını ateş yaptı cok huysuzlandi o gün sabahladik malesef gun icinde de huzursuzlukları vardı oglumun ama aksama dogru toparlandi cok şükür. Dikkatli olmanizi tavsiye ederim. Bana da ates cikarmaz dediler yavrumun ateşi 39'a kadar cıktı