Sahraligunler 2660 gr doğdu 40 haftalık doğdu şuan 53 günlük kilosu 4800 hemşire kilo alımını beğenmedi sürekli emzir dedi saclamamis olabilir mi
Bebegimm1 Sahraligunler bayaa saçmalamış o yuzden doktor ne derse onu dinlerim hep 5 kilo almasinı beklemis heralde ilk ayda
Selin39 Sahraligunler dalga mı geçiyor ya 2 aya 1 hafta istiyor gayet kilosu ya cocuk zaten küçük doğmuş kaç kilo olacakmış 10 mu
Yildizzza Sahraligunler doğum kilosuna göre çok iyi almış bence siz onu hiç ciddiye almayın en iyisini tabi doktorunuz bilir yine de
Emineegemen05 Sahraligunler hemşire baya saçmalamış bence benim bildiğim kadarıyla bebek 6 ay olana kadar doğum kilosunu 2 ye katlaması gerekiyo bence gayet güzel kilo almus maşallah sübhanallah
Sahraligunler Selin39 Mantıksız geldi tatmin olmadı saçma sapan eh işte diyor idare eder emzir sık sık
Bebegimm1 Sahraligunler belki ebe kafası başka şeye meşguldur o yuzden öyle gelmistir size kilosu falan iyi bebeginizin masallah kafaniza takılan soru olursa doktora danışın bazen ebe ler yanlş yönlendirebiliyor ben bu yuzden güvendiğim doktora danışıyorum 🌸
Sahraligunler Yildizzza Zaten zayıf doğdu gelişim geriliği vardı ben anlamadım yani çocuk kaç kilo olsun
Yildizzza Sahraligunler 3280 kg doğdum oğlum 2. Ay kontrolümüz de 4900 dü ve doktorumuz gayet iyi dedi o yüzden maşallah sizin bebeğinizin gelişimi gayet güzel içinizi hiç daraltmayın bence 🥰
Bursa97 Sahraligunler baya saçmalamış 1 buçuk ayda çocuğun ne olmasını bekliyormuş pardon da sağlık ocaklarında ki hemşireler çok saçmalıyor zaten