Kızlar oglum 15 aylık gozunde arpacık gibi kırmızı nokta cıktı goz kapagının ustunde aıle hekımı krem ve damla verdı kullanıyoruz gecmıyor bır turlu foto yuklemeyı bılmıyorum ondan yukleyemedım sabahları goz kapakları bırbırıne yapısmıs oluyor nasıl gecer ya da benzer durumu yasayan var mı?