Elisa_dmr Amacım asla kıyaslama değil bugün hemşire 5434 gr olan kızıma zayıf dedi zaten 3320 doğdu sık sık emzir dedi böyle olupta toparlayan oldu mu aranızda
KevserKaan Elisa_dmr 😂 senin bebeğin zayıfsa biz AfrikalıyıZ o zaman 2ay 10 günlükken 4.750di şimdi 2ay 23 ne kadar bilmiyorum. 2.500kg doğmuştu. 😁♥️
Smmom95 Elisa_dmr Zayıf mı dedi bence çok iyi benim kızım 2.780 doğdu 2 aylık şuan 4.600 kilosu iyi dediler bana meme mama besleniyo
Elisa_dmr Cheddar evet ya ben sağlıklı olsun gerisi önemli değil diyordum ama bana kilosu az sık sık emzir dedi hani ayda 1200 almış benşm bildiğim iyi yani kötü değil
Elisa_dmr Seymao ya erkek bebekleri illa kızlara nazaran kilo farkı oluyor erkekler heo bir sıfır önde kızaklar heo minyon tipli oluyor canım ama maşallah 🧿 bebişe rabbim korusun benşm ki de kilosu az diyince çok üzüldüm sütüm mü yaramıyor diye düşünüyorum
Elisa_dmr Nuray23 maşallah bebişe ya mama içende illa fark ediyor ala ben sadece emziriyorum hatta eşime mama versem dedim bir an
Elisa_dmr KevserKaan 😂😂😂yok canım bana göre gayet iyi ama hemşire az diyor sık sık emzir diyor düşündüm sütüm yaramıyor herhalde diye sonra dedim kız zaten kilo almış hiç almamış değil ki
KevserKaan Elisa_dmr belki doğum kilosuna yakın olmasi bekleniyor olabilir ama zaten aylık 700gr alması yeterli yaziyo ki sizinki de aylık 700den fazla almış ☺️ az önce başka bir post okudum kadın çok kilolu diye dertliydi. Az olsun öz olsun sağlıklı olsunlar İnşaallah 🤲🏻♥️🦋
Nuray23 Elisa_dmr bence verme. Masallah iyi kilosu. Mamaya alistirma derim. Heleki sutun varken bebekde iyi kilo aliyoken. Ayina gore kilo alsin sagligi yerinde olsunda
Elisa_dmr Smmom95 ever canım kilosu az dedi hani bende hemşire hanım 1200 almış bu kötü mü dedim düşük dedi yarım kilo daha olması gerekiyor dedi bende anlamadım inanın
Gizem_ar O hemşireye kendi çocuğunu sor bence sen önce kesin kendininki bile sana dediği kadar almamıştır.!
Elisa_dmr Gizem_ar ya benden önce giren kadının mi 7 kiloydu maşallah tombik bir bebekti ee hepimizin ki aynı olacak diye bir şey yok ki ne yapayım çocuğu sürekli emziriyorum kusuyor içtiği sütü
Gizem_ar Elisa_dmr ayy manyak bu insanlar ya sanki biz hepimiz aynı kiloyuz da bebekler de aynı kilo olcak boşver hiç takma benimki de 1200 aldı çok çok iyi diyo hep doktor
Elisa_dmr KevserKaan çok doğru söylüyorsunuz ben zaten takmam sağlıktan başka bir şeyi aöa hemşire iyice sinirimi bozdu
Deletedmom27337 Elisa_dmr 3535 gr doğdu kzıım 2 aylık kontrolünde 5900 gr dı. Bence sizinde kilonuz çok çok iyi
Deletedmom27337 Elisa_dmr ona 10 killda az gelir 😂 boşver bebeğinin sağlığı huzuru yerindeyse isterse 4 kilo olsun takma kafana
Elisa_dmr dogacan maşallah kuzuya canım İnan bende hiç takmıyorum ama dediğim gibi hemşire söyleyince biraz takıldım :(