beyazgelincik Kızlar 18 haziran 2 Temmuz arası okul öğretmen gonullugune mi bağlı bilgisi olan var mı?
Yusufali06 beyazgelincik ya bunu bnde merak ediyorum 28 haziranda doğum iznim bitiyor. 5 gün için okula mı gideceğim. Rapor alsam kim verecek 5 günn 🤷♀️
alioglanmom beyazgelincik keşke şu belirsizliği kaldırsalar artık. İdarecimize sorduk henüz resmi bir yazı yok dedi
Renesmee Yusufali06 10 yaş altı çocuğu olan personele idari izin hakkı var dilekçe yazıp idarenize verin ben şuan o şekilde izinliyim 24 mayıstan beri
alioglanmom Renesmee öğretmenlerde bu şekilde idari izin var mı ki. Okulda öğretmen kalmaz o zman hepsinin var 10 yaş altı çocuğu
Renesmee 03032020 araştırdınız mı yazı var mıymış bununla ilgili? İdareden idareye değişiyor işlerine göre yürütüyorlar bazı şeyleri
Renesmee alioglanmom bağlı olduğum milli eğitimde de konusu geçti hatta dilekçeyi orda yazdım kimse de kalktı ya da geçerli değil demedi. Zaten idari izinde ihtiyaç halinde geri çağrılır olayı var idarenin inisiyatifinde birazda