Melikeeeecansuu benim bebeğimde 57 günlük 10. Günden başladı bebeğimin gaz sancıları ve kolik bi bebek 68 kilodan 50 kiloya düştüm şu 2 ay içinde sürekli kucağımda ve sürekli sancıdan ağlıyor çocuğum ve etrafımdaki herkes sağolsun moral vermek yerine bu çocuğu sen kucağına alıştırdın artık başa çıkamazsın diyip duruyorlar bazen bu laflara o kadar çok üzülüyorum ki o benim evladım ve Rabbimin hediyesi çok çok zor bi bebek ama buna da çok şükür sağlığı yerinde bu günler geçecek diye hep kendimi motive ediyorum 🙏🏻Sizi de anlıyorum akşama kadar ayakta durmak çok zor ama çoğu anne böyle emin ol neden cennet annelerin ayakları altında ?