Melikeeeecansuu ne yap biliyor musun, seni anlıyorum, daha küçük seni istiyor kokunu desekte zor oluyor bir süre sonra, o yüzden anne karnı sesi aç yanına koy ona sakinleşecek, o sesi alıştır, hemen alışır, önce karnını iyi doyur, altını temizle, gazını çıkar ve bunu alıştırmayı dene, bide şöyle düşün hiçbirşey işe yaramıyorsa zatn 4 5 aylıktan sonra kucak istemeyecek sen isteaende almayı🥰benim bebiş 27 günlük ve her emzirmeden sonra koyu koyuverdim alışmasın diye, ha kokumu istiyor biliyorum, tabiki alıyorum kucağıma ama sıklıkla değil ve yanına eşarbımı, kıyafetimi koyuyorum 🥰bugün bime gittim bebek arabasında normalde uyurken bugün bağıracağı tuttu, unuttum anne karnı sesini açmayı aklımada gelmedi, ne yapacam dedim, susmuyor, sallıyorum falan en son geldi aklıma anne karnı sesini açtım ve saniye içinde tık uyudu😅her bebek o sese uyuyor, sakinleşiyor