Bursa97 cnm benimde bebeğim enfeksiyon geçirdi 1ay 1.5 ay hastanelerde uğraştık doktor mama verdi bebeğim içmedi kilo alması düştü zayıfladı başka mama tavsiye etti aldık onuda içmiyor sıvı devam sütleri var ondan aldım bir gün içti iki gün güzel içti sonra 2 hafta içmedi hep çöpe gitti günlük olduğu için Doktorum ek gıdaya başlattı onu da yemiyor şimdi yeni yeni sabah akşam mama yemeye başladı sabır gerçekten zManla alışıyor