Kızlar 29 günlük bebeğim var, bugün sürekli ağlamaya başladı sadece gögsümu verdiğimde susuyo uyuyo yerine koyunca ağlamaya basliyo uykusunda ve uyaniyo kipkirmizi oluyo aglarken icin icin agliyo ne olabilir lütfen fikir verin bana eşim gelince hastaneye gitmeyi düşünüyorum acaba başka bi sorunu ağrısı falan mı var bilmiyorum ki o ağladıkça benimde ağlayasım geliyo kıyamıyorum neyi olabilir 😥