tutu11 Rainnn dogduktan itibaren yaklasik 5 bucuk ay kullandik. Ve cok memnun kaldik. Besiginin icinde hep onda uyuttuk. Gazi ve ya reflusu olmasini beklemedik. Cok sukur yatagin etkisinden mi bilmiyorum reflu sorunumuz olmadi
Rainnn tutu11 Kullanıyım bakalım bende kusuyor ama fışkırarak değil belki kusmasını azaltır dr kusar normal diyor ama içim rahat etmiyor kusunca
Rainnn SerpilG Bende bir haftayı geçkin yüzükoyun yatırıyorum omuzumda uyutup saatlerce uyuyor o şekilde bitek geceleri sırtüstü yatırıyorum yan yatmıyor artık 2 ay 8 günlük oldu yan yatırsam bile kafasını düzeltiyor gece kusmasından çok korkuyorum bide 😥
Rainnn Sumeyye_gulgun5454 Beşiğin içinde deneyim bakalım canım severse o şekilde yatırırım gazı vs zorlandığı zaman ☺️