Polatt__33__ Merhaba güzel annelerimiz ben oğluma bir takım hastane çıkışı bide 3 tanede ayrı takım aldım bazıları yeter bazı arkadaşlarım da daha çok al diyorlar daha almam lazım mı takım ve başka ne almam lazım ilk gebelik olduğu için bilemiyorum 🥰💞
Selin39 Polatt__33__ canım bir kaç tane daha alabilirsin Cunku kusuyorlar veya bezden kaka ve çiş sızıyor kıyafet gerçekten çok ihtiyaç oluyor
oyaacool Polatt__33__ bence al tamam küçülüyor ama ilk annelik bazen yanlış alt bağlanıyor bazen kusmuk oluyor bazen çiş kaka lekesi çıkmıyor bazen leke olmasa bile günlük hava değişimi için ve duş için temiz giydirmek istiyorsun kaldı ki ben hergün yıkardım birde leke olursa günde en az 1 max 3 defa üst değiştirmiştim
Minnakseven Polatt__33__ günde 5 takım değiştirdiğimi biliyorum.yetmez ama yenidoğan çok almayın 3 ay alın
Selin39 Polatt__33__ evet tulum da alabilirsin . Alma çabuk büyüyor diyenleri anlamıyorum. Ben hiç 0-1 ay almadım , tüm kıyafetlerini 1-3 ay aldım ve 3 ay boyunca giydirdim ilk zamanlar biraz büyük oluyor ama yine de giyilebilecek gibi oluyor 1-3 ay al canım LCWaikiki kalıpları çok güzel
Linagzm Polatt__33__ benim fikrim en az on tane takım olmalı ve patiksiz takım ve patiksiz tulumlari tercih etmenizi öneririm çünkü patikli olanlarin giyimi daha kısa sürüyor bebisler büyüdüğü için 🌼
Splash-Splash-Love Polatt__33__ Tulum alacaksanız patikli olmasın. Benim oğlum uzun doğdu hiç giyemedi tulumları. Belki sizin bebeğiniz de uzun olur yazık olur. 3 takım asa yetmez bol bol alın küçülse nolcak ki saklarsınız ya da başkasına verirsiniz. Ama çok kullanırsınız hele o kusmuk ve taşma konularına girmiyorum bile. Yani siz en az bi 10 takım bulundurun. E tabi yeni doğan atlet de
Linagzm Selin39 bunu bende anlamıyorum çok alma diyenleri gerçekten gün geliyor üç kere kıyafet değişiyordu kızım ilk dogdugunda ama dediğiniz gibi yenidogan kategorisi çok hızlı geçiyor ben 1-3 bile sayılı alıp 3-6 almıştım cokda uzun süre giymişti 🐥
Polatt__33__ Minnakseven Bu aldıklarım hep yeni doğan bundan sonra da aldıklarımı 3_6 alırım o uygun dimi
oyaacool Polatt__33__ evet hiç ordan gelir burdan hediye edilire güvenmeyin zaten 40ı çıkmadan korona döneminde misafire gerek yok alanda en güzel hediye bez vallahi bez aldırıyorum ben 🙈havalar sıcak çok kalın kıyafete gerek yok zaten güzel zamanda doğum sağlıkla kavuşulsun bebişe 🧡