Elfbc Nefess2020 benim günde 4 litreyi buluyor içtiğim su ama İzmir çok sıcak terleyerek de çok sıvı kaybediyoruz maalesef 🤷🏼♀️
Eddaliko Elfbc Kesinlikle azalıyor benımde 2-3 gün kala azalmaya baslıyor gögüslerım bombos oluyor sonra normale dönuyor ama
Elfbc Eddaliko yaaa herkes azalmıyor yazmış ama benim de azaldı göğüslerim sanki söndü resmen reglim bitince toparlanmaya başladı
NorthLight Elfbc göğsün terbiye olması diye bise var yani ilk zamanlardaki gibi sütle dolup şişmez çocuk emdikce süt gelir onun dışında sönük gibi durur dert etme
Elfbc NorthLight aaa bunu bilmiyordum.. ilk zamanlar şişiyordu taş gibi oluyordu şu an söndü sütüm azaldı diye düşünüyorum bende
Gulenes Elfbc aynen oluyor canım regl zamanında bende azalma veya tam tersine artma bebeğim emmek de istemiyor
MayneymisAltintop Elfbc benm sütüm bariz azalırdı. Kızım ek gıdaya saldırırdı resmen. Genelde azalıyor diye duydum hep
NorthLight Elfbc süt azalmaz bol bol su içmeye devam et canım, ayrıca bebisin emme kasları da geliştiği için çabuk emebilir emme süresi de kısalır