Merhaba arkadaşlar, 19 günlük bebeğim var. Hep emmek istiyor emmeyi bırakınca üç gündür kucağımda uyumak istiyor yatağına yatırınca çok kısa süreli uyuyor. Gün doğarken ve gün batarken aşırı huzursuz oluyor. Uyurken hep irkiliyor. Napacağımı şaşırdım sizlerin bebekleri de böyle mi nasıl geçer neden böyle yapıyor olabilir