Bebeğim püreyi öğürüyor ya🙄 pütürlü değil püre yani ilk başladığımda pütürlü bile yiyordu sadece çatalla eziyordum.Şuan püre yapıyorum pütürlü yapıyorum ikisini de yemiyor boğulacak gibi oluyor. 7 ay 4günlük. Az önce boğuluyor sandım kaç dk öğürdü kızardı resmen korktum bi daha veremedim nasıl oacak bu iş ya. Parmak şeklinde iyice haşlayıp verdim küçücük kopardı onu da öğüre öğüre bi hal oldu😪