kaymakliekmekkadayifi
Bizim sağlık ocağında oğlumu 9 kilo tartmaları, ertesi gün doktorun ölçümünde 8.250 çıkması, boyda da 2-3 cm oynuyor😅 Çok da özen görtermiyorlar yani sağlık ocağında siz doktorunuzun ölçümüne bakın. Hatta evde kendiniz tartabilirsiniz zaten, tartıya önce kendiniz çıkın, sonra bebeğinizle çıkın. Fark bebeğinizin kilosu işte 😃