Arkadaşlar merhaba.
Benim oğlum erken doğdu 33+6 de 2 hafta yoğun bakım da kaldı.
Şimdi 28 günlük oldu. Iki hafta dir evde.
Göğüsümu tutmasına ara sıra tutabiliyor artık çok zorlansak da, ama bu güne kadar hep biberon ile mama/annesütü verdiğimiz için endiseleniyorjm göğüsümde yeterince iciyormu doyuyor mu diye.
Sütüm bu süreçte azaldı o yüzden bugün mesela hiç biberon vermedim en azından silikon uc ile emzirmeye çalıştım ama kaygılarım var doydu mu cekebildi mi diye.
İlk başlarda çekim gücü az di yorulup uyuya kalıyordu.
Şimdi de emerken bir süre sonra uyuya kaliyor uyandırıyor devam ettiriyorum ama bir zaman sonra baya yorgun düşüyor uyanmiyor.
Doktor kilo alımı güzel mamayı yavaş yavaş azaltalim dedi, bende bugün için denemek istedim göğüsümu.
Siz nasıl anladınız doyup doyamadigini?
Ben iki saatti geçirmeye çalışıyorum uyandırıp emziriyorum ama biberonda kaç ml içtiğini bildiğim için göğüsümden okadar alamiyordur diye düşünüyorum… Napsam bilemedim.