Bskulku Oykuaygun gaz önleyiciliyimi kullanıyorsunuz iç kısmını sıkıca bastırdığınızdan emin olun. 1 yıldır düzenli kullanıyorum 3 tane değiştirdim hiç bu problemi yaşamadım
Kahveliseker Oykuaygun Oturmuyor evet ileri geri döndürün oyle kapatın kolik biberonsa ic aparati yerlesmemis olabilir genelde ondan akıtır. bebege vermeden deneyin akıtıyor mu diye. Nedense öyle saçma bi huyu vardi o biberonun.
Oykuaygun Bskulku neslihan-87 Kahveliseker Cancan-13-03 iç aparatını takmadan denedim kapağına annem falan da baktı tam oturmuştu ama bilemedim biberonda mı Bi sorun var acaba dedim
Cancan-13-03 Oykuaygun ben kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım çok memnunun biberondan bebeğimde seviyor belki kapağını iyi oturtmamış olabilirsiniz
Cancan-13-03 Oykuaygun hımm bilemedim belki biberon emziğinde sorun vardır başka bir şey gelmedi aklıma açıkçası
Minnossareannesi Oykuaygun İç aparatı takmadan tek kullanılmıyor o biberon, ben bir de beyazını aldım o aparatsız ikisini dönüşümlü kullanıyorum akıtmıyor