Rubab_Mommy Gr2727 Ben 6 aylikken koymuştum.Şuan 8 ay 27 gunluk hala kullaniyoruz.Inanilmaz rahatlik.Kendisidi cok seviyo surmeyi
Mom727373 Gr2727 ben 5 ayda başlamıştım canım. Normalde oturuyorsa koyabilirsin zaten. Doktorlar önermiyor orası ayrı ama biz anneler için büyük kurtarıcı
bir_pasa_annesi Gr2727 ben 5 aylıkken koydum 11 aylıkken bıraktık kendi yürüyordu içinden atmaya basladı kaldırdım
Saremmmm Gr2727 5 ay 17 günlüğüz canım günde 10 15 dakika koyuyorum kızımı tuvalete gitmek için filan
Immomy Gr2727 hiçbir zaman. Kesinlikle önerilmiyor. Omurga eğriliklerine sebep oluyor. Onun yerine hoppala öneririm.
Nefess2020 Gr2727 7 aylikken koydum hiç sevmedi🙄8 aylik hala ayni istemiyo binmek en fazla 5 dk duruyor sonra kaldir beni diye ellerini uzatip agliyor. Hic tavsiye edilmiyor kayinvalidem rahat edersin dedi aldim boşubosuna heveslendim.