salcali_yumurtaaa Kızlar bi komşum yoyko marka bebek arabası kullanıyor. Arabamız yok puset düşünmüyorum fakat arabayı düşünüyorum. Bebeğim 3 ay 5 günlük önerileriniz neler yoyko iyi midir hangi modeli iyidir ne tavsiye edersiniz bu arada 1000 tl yi geçemem 😕
Ogretmennannee1 salcali_yumurtaaa ben treval sistem almaktan vazgecmeseydim tek markam yoykoydu . Harika araba gerçekten h hafif hem komforlu
Ogretmennannee1 salcali_yumurtaaa yaa bana komforlu gelmedi açıkçası . Çünkü çocuklar çok rahatsız duruyordu . Çok araştırdım ve alan herkes çok pişmandi sonra baston arabaya geçmişlerdi. O kadar para verip kullamiycaksam anlamı yok 🌸