Derencikk uyandırmak için altını silebilirsin. Biberondan geri dönülebilir bir dönemdesin hala üzülme lütfen. Sütünü artıracak şeyler tüket, bulgur, dut, incir, bestlak damla, anne çayları(momstok kullandım ben çok memnun kaldım instagramda dilruba demirezer sayfasında var hatta ücretsiz emzirme danışmanlığı da yapıyor onunla da konuşabilirsin). Kilosu çokta az değil normal kiloda. Mamayı farklı yollarla verebilirsin, eds sistemi ya da kaşık biberonla. Sık emzirmeye çalışırsan sütün de artar hem. Ayrıca emzirdikten sonra sağımda yap, sağımda süt artırır. Manuel de zorlanırsan elektrikli kullanabilirsin. Sakın stres yapma, insanları da takma. Bir şekilde büyüyecek kim küçük kalmış ki? Mamayı sevmiyorsa değiş belki farklı mama sever. Ama emzirmeye çalışmaya devam et tabi ki, büyüdükçe daha iyi emecektir.