Kinginthenorth işte en ürktüğüm konu . Belki saçma bulacaksınız ama , diyorum ki ben önce aşıyı olup ne tarz bir etki oluşturuyor yetişkinde diye görsem mi acaba diye düşünüyorum , ama tabi bebeklerin durumu , bağışıklığı vs farklı . Kısacası annelik çok zormuş ☺️