Leyla2763
Kuzum, birincisi saçını asla ama asla boyatma. İkincisi şekillendirici kullanmayı bırak, maşa düzleştirici hiçbir şey sürme saçına. Kuaföre gidip kırıkların varsa güzelce temizlettirip bakım yaptır. Evde de haftada iki defa maske yap ve şampuanını pahalı da olsa bir süre iyi bir markadan al. Benim de bir zamanlar öyleydi saçım, kıvırvık ve aşırı gür, ince telli saçım 🙄🤦🏼♀️ Orta uzunluktaydı, bir gün gidip enseme kadar toplanmayacak kadar kısa kestirip hiç şekillendirici kullanmadan en başından uzattım 😂 Sorun olmayacaksa sen de öyle yap, tekrardan sağlıklı bir şekilde uzat ve gerçekten saçını boyadan uzak tut, püsküle dönmüş boyalı bir saç zaten güzel görünmez ki doğal hali her türlü daha güzeldir ❤️ Hem parana yazık, hem saçına hem zamanına hem kendine yazık. Boya hiç iyi bir şey değil 🥺