Cansel67 en az 500 gr’a kadar normal diye biliyorum kilo alımını. Bence 600 gr 4 aya göre normal çünkü hareketleniyorlar artık. Yani 1-1,5 kilo almaları zaten mümkün değil. Bir sonraki ay gittiğinizde tekrar baktırın, eğer 500gr’dan az aldıysa o zaman mamaya yönlenin. Benim bebeğim 5+11 şu an. 5. Ay kontrolünde 300 gr almıştı. Geceleri uyurken, gece sağdığım sütü veriyorum 120 cc kadar. 2-3 günde bir kaka yapan bebeğim her gün kaka yapmaya başladı. Sanırım artık dikkatleri çok fazla dağıldığı için memede yeteri kadar duramıyorlar, durmak istemiyorlar. Ben böyle bir yol buldum. Ne kadar yararı olur bilmiyorum. Haftasonu yoğurtla açacağız ek gıdayı, doktor önerisiyle. Bakalım 6. Ay kontrolünde ne kadar kilo almış olacak. Eğer kilo alımı hala yeterli değilse biz de mamaya başlayacağız.