Ogluscan merbaba 33 aylık şu an. Eskisi kadar olmasa da yine yapıyor. 2
ay filan hiç sorun çıkarmadı arkadaşlarıyla hep paylaştı.Sonra tekrar başa döndü.
Arada bir “Paylaşmak güzeldir, tek başına oynamak pek eğlenceli olmayabilir.” gibi şeyler söyledik.
Israr etmemek, dikkatini başka bir oyuncağa çekmek, sen bunu al arkadaşın bunu alsın, ona da bir oyuncak ver sendekini istemesin😀 filan diyorum etkili olabiliyor.