Mrhba arkadaşlr kızım 21aykik olucak , süte karşı alerjisi vardı .test için doktora gittik artık mamayı da bıraktırabilirsiniz dedi..kızıma biberon ve mamayı nasıl bıraktırcam bilemiyorum özellikle uyku saatlerinde istiyor,geceleri bazen kalkıp mama diye ağlıyor ki akşamdan yedirip yatırıyorum..bu konuda bana fikir veririmisiniz