Mom4775 Niye böyle? Zorluyorum bitmedi daha yap diye. Ancak öyle yapabiliyor. Bir kere de tam boşaltım yapmıyor yani. Yeni öğreniyor diye mi sizce?
Guligul Mom4775 tutup birakmayi kesfetti belki de ondan yapiyordur canim. Hemen kotu dusunme. Egilip izliyor mu yaparken?
emation55 Hani tecrübem yok bebeğim daha küçük ama kendimden biliyorum idrar yolu enfeksiyonu olmstm küçük tuavletimi söylemesi ayıp kesik kesik yapıyordum eğer devam ederse bir doktora danışın sizin dediğinz gbide olabilir
Mom4775 emation55 yeni öğreniyor ondan mı diyeceğim ama haklısınız. Devam ederse öyle yaparım teşekkürler