green_love1 Merhaba anneler dün bir post açmıştım mastitle ilgili, hastaneye gittim antibiyotik tedavisi başlandı 2 gün mastit olan göğsümü sağıp atmam söylendi, siz ne zaman emzirmeye başladınız acaba?
YigtnAnnesi green_love1 ne için gitmistin , benimde sağ gogsumde top top şeyler var bide sertlik bir türlü geçmiyor