Beratbaris benim 29 aylık oğlum da öyle. Bildiğin aç yaşıyor ya.. Vitamin eksikliğindendir dedi doktoru, vitamin takviyesi de yaptık ama yok yani, yemiyor. Daha 11.5 kilo. Çikolatalı süt içsin, ekmeği salt salt yesin öyle hiç ilgisiz şeyler ve 1-2 ısırıkla bırakıyor. 2 yaştan önce gerçekten güzel iştahı vardı, ne olduysa sonradan oldu. Kuzenim “3 yaştan sonra değişiyorlar” dedi, buna tutunuyorum ben de.