Güzel anneler merhaba.. bebeğim henüz 4 aylık bir tanıdığımız doktor tavsiyesiyle bebeğine 4 aylıkken az az kaşık mama vermeye başlamış ek gıdaya geçerken kolay olsun zorlanmasın vs diye.. biz sadece anne sütüyle besleniyoruz çok şükür.. sizler ne zaman kaşık mama vermeye başladınız yada verdiniz mi? 🤔