13 aylık oğlum karnı acıkır ağlar uykusu gelir ağlar dışarı çıkmak istiyor çıkarıyorum ağlıyor canı sıkılır ağlar sürekli paçamda uykuları çok kısa gece uykusuna geçtim mi rahatlarım diyorum 5 kere kalkıyor kafayı yicem banyo yapamıyorum resmen uyumuyor ki adam akıllı gün içinde hep huysuz mutsuz oyuncakları ile 2 dakika oyalanıyor 1 yaş sendromu mu bu Allah aşkına düzelir mi sinir hastası oldum iyice😩