Arveninannesii23 memeye dönüş oldukça zor bir süreç, internette pdflerini bulabileceğiniz bazı araştırmalar mecvut. Birçoğunu okudum ama en çok kayda değer bizde de olumlu sonuç gösteren şey bebeğinizin emme refleksini güçlendirmek. Çene kaslarından bahsetmiyorum. O emme güdüsünden. Siz tamamen çıplak bir şekilde bebeğinizle uzun süre vakit geçirin. Bebeğinizi memenize yakın bir yere doğru yüzüstü yatırın. Yani yatırdım 5 dk sonra emecek şeklimde değilde bunun onun içindeki güdüleri hormonları aktif hale getirecek kadar bunaltmadan sık sık deneyin. Doğadaki tüm canlılar esasında yatarak değil yüz üstü emerler, bebeklerde öyle, bebeğinizin bi iç ritme ulaşması sürene kadar devam edin. Ayrıca gerçekten biberonu aradan çıkarmanız gerekiyor, alternatifleri zaten biliyorsunuzdur, ben en çok şırıngayla güzel besleyebilmiştim, bir de meme ucu eds de faydalı olmuştu