PelinBacak 2 saatte bir 100-110 ml mama çok fazla canım. Mamadan sonra 3-4 saat sonra tekrar beslenmesi gerekir yoksa reflü sıkıntısı başlayabilir. Gaz sıkıntısı var mı gazı olduğu zamanda sürekli ağlayıp,meme arıyorlar. O hatayı annem yüzünden ilk bir ay bizde yapmıştık meme+mama gidiyorduk ondan sonra az azda olsa kusmaları başlamıştı doktorum burda yazdıklarımı söylemişti ultrasonda da bayağı bir gaz çıkmıştı böyle sık sık beslendikleri zamanda gazları çok artıyor maalesef. Kusması fazla ise bir doktorunla görüşmeni tavsiye ederim