Bu sabah uyandıktan sonra mama verdim hemen kustu, ağzını sildiğim mendile işten gelince bir baktım pespembe olmuş. Az önce de kustuğu zaman pembe lekeli kustu. Bir ilaç kullanıyorum ondan mıdır? İnternette araştırdım ne ilacın prospektüsünde böyle bir ibare var ne de bu şekilde örnek bir olaya rastladım... çok gerildim umarım bir fikir veren çıkar.