Merhaba arkadaşlar benim ikizler 1 yaş 16 günlük ve hala kati yemek istemiyorlar.. çorba ve muhallebi yapmaktan biktim hem çeşitli yesinler vitamin olsun istiyorum. Yiyemediklerinden değil yemek istemiyorlar. Hele oğlum yoğurtla pilav veririm atar. Ellerine kek yapıyorum pankek yapıyorum ama koparıp diliyle atıyorlar. Sebze yemeği yesinler sabah güzel beslemesinler istiyorum yok. Geçen ikisinide de karpuz verdim kızım bi tane ağzına sürmedi eliyle sıkıp artı digeride suyu emip attı.. Lütfen geçecek yada şöyle geçer deyin zaten hiç iştahlı değiller . Meraktan yiyelim bile yok. Bisey vermeye kalk yüzlerini eksitip kaçarlar. Ne yapcam ben 😥