Asla kısa değil. Kısa olsa da önemli değil. Maşallah sizin boyunuz uzunmuş. O da büyüdüğünde genetiğe göre boyu olacak.
Benim büyük oğlum yaşıtlarından iri onu görenler de yaşını büyük sanıp gerideymiş gibi davranıyor. Küçük oğlum da yaşıtlarından küçük o da erken öğrenmiş sanıyorlar. Hiç önemli değil. Hoşunuza gitmeyen yorumlar kısa bi gülücük atıp devam edin lütfen.