Tip fakültesinde sezeryan doğum oldu benimki odaya çıkana kadar hicbir sikayetim yoktu ebeler doktorlar çok ilgililerdi gayet iyiydi normal doğum istediğim için süreç uzadı ama sezeryan olmak zorunda kaldım en sonunda. Fakat odaya çıktıktan sonra serviste olan hemsireler hasta bakıcılar çok kötü muamele ediyorlar azarliyorlar hasta azarlayarak egolarini tatmin etmeye çalışıyorlar bi daha devlette değilde o hastanede doğum yapmayı bile isteye tercih etmem