Ben çapada yaptm istanbulda ama benimle kimse ilgilenmedi tam tersi sürekli azar yedim çocuk gibi şimdiki aklım olsa idi özelde yapardm bana kimse yardımcı olmadı doktor ıkınamadm die önlüğü fırlatıp gitti beni dogum hanede bırakıp o yüzden herkez kendi yaşadıgını bilir tabi hastaneden hastaneye de fark var önemli olan doktor seçimimiz anladıgım kadarı ile 😐