Canimmmmm annneeeeeeeee, guzel anneeeee
Derin nefes al. Gözünü kapat. Herseyin bir anda gelip gecici olduğunu düşün. En iyi ben anlarım seni. Çünkü benimde 2 bebeğim var. Mutfakta 3 gün bulaştığın durduğu günler mi olmadi, camasirlar birikir, kuruyanlar 1 haftadır çamaşır askiliginda mi beklemedi. Evi resmen b.kmu götürmedi. Gerçekten seni o kadar iyi anlıyorum ki. Suanki bunalimini ,sinirini. Ama su 2 sene nasıl geçtiyse yine gececek. İnan bende aşırı bunaliyorum su zamanda. Ama gece olunca her yeni güne baslamadan ilk önce şükrediyorum. Bugün de kaza bela olmadan bir gün gecirdim diye.. sonra güzel günler gelecek , çocuklarimin ikisi güzel guzel birbirlerine arkadas olacak. Ben rahatça mutfağa girip işimi yapabilecegim diye düşünüyorum. O zaman sabaha daha motive kalkıyorum. Benim birde ikiside gece uyumayan cocuklar . Uykusuzlukta eklenince sinirlerim hep yıprandı. Ama kendi kendinin psikologu olmaktan başka carem yoktu 🤷 iyi bir sey mi kötü bir sey mi bilmiyorum ama oğlumun ve kizimin anlık hayal dünyamda basina kötü birsey gelse(hastalık, kötü kaza) napardim diye düşünüyorum. Kafayi yicek gibi oluyorum. Sinirimde ofkemde geçiyor. Allah muhafaza etsin evlatlarımızı, Rabbim tüm kötü olaylardan korusun. Hemen sarılıyorum onlara. Öpüp kokluyorum