Selinzeynep Merhaba anneler 4 aylık kızım var. Kan damlası kullanıyoruz (SideFer) Doktor kabızlık yapar demişti. 4 5 gündür dışarı çıkamıyor ve sürekli gaz atma isteği zar zor atıyo.Bizim gibi yaşayan var mı önerileri almak isterim🙏🏻