Ya kızlar doğum yapalı 8 ay oldı… Hamileliğim boyunca 9-10 kg aldım 7 si gitti zaman içinde . 2-3 kg kaldı ne alıyorum ne veriyorum.. Ek parmaklarım şiş ödem dedim ama hala bakıyorum eskisi gibi değil, ayak numaram 37 iken şuan 38 giyiyorum hadi ödemdir dedim eskiye döner deidşm ama bildiğiniz el ayak şiş..Bunun sebebi vücudumda kalan 2-3 kg mu? velhasıl kelam diyete başlamak istiyor bu şekilde niyet edip başaran var mı :) Diğer annelerimize de vesile olalım:)