Meleknaz03 bizim 2 günde 1 öyle. Bugun kaç kere üst baş değiştirdik. Reflüsü var benim oglumun tabi ondan dolayı kusuyor. Ama bir gün iyi Bir gün kötü. Bugun her emdikten sonra kustu mesela. Alıştık ikimizde artık. Tabi kilo alımı nasıl onu henüz bilmiyorum. Kontrolde ögrenecegiz ne kadar etkilendiğini.