Vanilya
canımcım takip ettiğim yada önerisini duyduğum bir fenomen yok ama araştırmalarıma göre voonka markayı öneriyorlar. Şase olanı. Ve kesinlikle aromalı olanı kokusu tadı kötü diyende çok 🌸 bilemiyorum yani kullanıp tecrübelerini paylaşanlar olursa bizde nasiplenelim 😅