Öncelikle şunu belirteyim çalışmıyorum sadece kızıma ayırıyorum vaktimi, malumumuz pandomim yüzünden çocuklarımız çok sıkıldı akranlarıyla birlikte vakit geçiremiyolar ve ben gerçekten çok üzülüyorum camın ardından parka bakınca.. dediğim gibi evde her işimi uyku saatinde hallediyorum tamamen kızımla ilgileniyorum ama artık eğitimine katkıda bulunamıyorum gibi geliyo, şimdi bi yerle görüştüm amerikan kids diye haftada 5 gün 2’şer saatlik oyun grupları varmış sizce faydalı olur mu lütfen tecrübelerinizi paylaşırmısınız