Merhaba güzel anneler, oğlum 5 ay 20 günlük. Yakında ek gıdaya başlayacağız . Ama ben çok stres oldum sanki onu doyuramayacak gbi korkuyorum😔 İlk bebeğim acemiyim. Gecen hafta doktora gittik. İlk önce yoğurtla baslamamı gunde bir kere 3 kaşık 3 gün boyunca ver dedi. Sonra sebzeyide öyle yaptı. Şimdi sorum şu kızlar, 6. Ayda bu ek gıdayı kaç öğün şeklinde nasıl vereceğiz neler yapacağız😕 Nolur bana yardımcı olun